BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 18, 2010

4 hours

scene 1:dalam rumah
citcitcit(bunyi loceng burung)
nado:irisyah,sorry sgt.nado baru bgn
kite dah lambat ke?
irisyah:ooh.yeke?tapelaa.sempat jee.
nado:okay.nak mandi :)

scene 2:dalam coaster
best gilee laa kan borak ngn nawal
mengumpat laa pasal seorang hamba Allah ni
nak tahu sape?
jengjengjeng
budak gemok a.k.a tokwie sygg
tbe2 time nak turun coaster
asal aku rase seluar aku basah?
aku kencing ke?
takkan laa aku bejot balek
musykil3
(monolog dalaman)
nado:irisyah,nape aku rase seluar aku basah?basah ke?
irisyah:nado,kau bejot ke?memang basah.
nado:tapi aku baru habes bejot laa.air ape ni?
irisyah:tatau laa.tapi memang nampak laa and cam ade corak warna coklat.
nado:we need to go to the toilet now!teman ea?
irisyah:okay.class lambat lagi.
nado:thanks laa :)

scene 3:dalam kelas arab makcik iftihar
irisyah:aku hope makcik ni tak dtg.
nado:everytime doa tapi semangat jihad dia lagi kuat.haha.
irisyah:asal laa dia datang?
nado:doa tak dimakbulkan.pfffttt.
irisyah:kat mane kite ni?
nado:ntah.bukan aku paham pun ape dia cakap.
irisyah:kalau budak arab yg terror pun tidur,aku pun boleh tidur.
nado:siape tidur?
irisyah:budak sebelah kau.
nado:gelak terbahak-bahak
irisyah:asal kau gelak?
nado:sebab dari tadi dia tidur.

scene 4:naek gonggok
irisyah:ramai gileee.sempat ke nak gi class english ni?
nado:sempat je kot.lambat sikit laa.
irisyah:taknak jalan ke?
nado:fuuuhhh taknak.jauh gilee.
irisyah:okay tunggu.
bile gonggok sampai
nado:korg tolak aku masuk tau?
malaysian:okay.ready laa nak maen rugby.haha.
nado:uikss.major malaysia dapat duduk.
malaysian:takde yg jadi lempeng arini.haha.

scene 5:dalam class english muneera jaradat
nado:aku nak try angkat tangan laa ecah.bole tak?
ecah:haa?angkat laa kau.
nado:aku serious ni.*aku pun angkat tangan
muneera tak nampak laa pulak.
ecah:hahaha.
nado:aku nak jawab soalan last ni.aku tak kire.
ecah:angkat laa kalau dye nmpak kau.
okay.aku berjaya.
ecah:segan aku.semua pandang.
nado:aku pun cam malu laa jugee.
ecah:suara kau cam lawak laa.
well,korg tau suara aku cmne kan?
nado:slang english aku pelik ke?



*korg paham apa yang aku nak sampaikan?
kalau paham korg memang hebat
kalau tak paham emm try laa paham2kan
perjalanan di just berhenti disini utk harini je
=.=



No comments: