BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 17, 2010

sensitive issue

bnde ni memang sensitive gileee
bukan kat gua jee tapi kat sume laa gua rase
especially girls laa
gua guarantee laa
kalau ckp pasal bnde ni jee girls mmg bole moody tibe2
boleh sampai jadi gadoh gua rase
its all about weight
anda setuju?
sape tak setuju diam2 jee

disini gua isytiharkan
berat gua dah naek
dalam masa sebulan gua naek 2 kilo
tu pun kalau weighing scale tu tak rosak laa
mane tau dye kesian kat gua ke kan
nak jage hati ke ape ke
yang penting gua tak suke weighing scale
buat gua rasa tension
naseb baek gua ade plan baek punyee
gua dah plan dah semalam
gua nak try laa pose sunat isnin khamis
insyallah kalau iman gua kuat
kalau kat stf bole takkan kat sini tak kot
kan?kan?kan?

p/s:kalau gua gemok nnti tak boleh ejek tokwie dah
mane boleee kan
bnde wajeb tuu
kan budak gemok? :P

*muhammin suruh gua guna 'ana'
pfffttt -.-

No comments: