BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 22, 2010

tade bende

harini bangun rasa cam ade kuch kuch hota hai
HAHAHAHAHA
sebab semalam gua gi amman
tukar bank draft
soo duet memang tengah masyuk laa kan?
gua tak shopping barang beb
gua shopping barang orang je
ade improvement dalam diri
nampaknya gua dah buang 'shopaholic' tuu
maybe laa kot
gua spend 50jd je semalam
21jd-hallmark stuff(card dye mahal siod.8jd satu.perghh)
1.40jd-fries MCD(fav tak boleh tinggal)
3.9jd-fettucine alfredo(tengah mood gilee nak makan food bercheese.diet lepas ni)
3.5jd-choc chip cream STARBUCKS(gua kalah sama lu.next time small je not medium)
6.5jd-transport pergi balik(teksi amman kat irbid boleh gi ma**.astaghfirullah)
lagi 4.7jd gua taktau mane hilang(gua selalu mcm ni.duet pun boleh lupe)



*after exam gua gi amman lagi
shopping laa time tuu
:D


1 comment: