BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 27, 2011

salam


Wait patiently. Grow & be ready, InsyaAllah, you’ll see Allah will give you a love story far better than you could ever dream of-qouted

dulu aku fikir cinta ni useless
bila aku terjebak aku rase cinta tu happiness
but now bila jadi akhawat 
aku rasa macam ____
tatau nak cakap ape
if dulu aku sayang dia sebab cinta
now insyaAllah aku sayang dia sebab Allah
biarlah orang nak cakap ape
kami bukan couple
tapi maybe kami boleh dianggap 'tunang'
kami sayang bukan sebab nafsu
sayang dan cinta tu kan fitrah dari Allah
aku tadelaa tahu sangat bab agama
aku pun sedang meng'improve'kan diri
insyaAllah if ada jodoh tak kemana
semoga dia yang terbaik untuk aku
Allah knows the best
wallahu3alam


*haram mengambil kekasih jika tiada niat untuk berkahwin-Ustaz Azhar Idrus



4 comments:

Ety said...

:)

kata jiwa chupchup said...

ehem ehem.saya tahu awak pun tengah bahagia ety :P

raida salvatore said...

insyaallah. semoga korang bahagia till jannah.:)

nadhirah nadora said...

insyaAllah :)